Teollinen internet vaatii vuoropuhelua

22.04.2015

Teollinen internet muuttaa Suomen haasteet mahdollisuuksiksi. Näin uskotaan myös Aalto-yliopistossa.

Teollinen internet on seurausta liiketoiminnan digitalisoitumisesta ja asioiden sekä laitteiden verkottumisesta. Ilmiö on tämän hetken tärkeimpiä murroksia niin Suomessa kuin maailmanlaajuisesti.

− Murros tulee näkymään niin teollisuudessa, palveluissa kuin julkisella sektorillakin. Suomalaisten yritysten ja muiden toimijoiden on elintärkeää lähteä nopeasti ja tehokkaasti mukaan kehitykseen ja vaikuttaa sen kulkuun, toteaa professori Martti Mäntylä Aalto-yliopistosta.

Suomella on hyvät edellytykset menestykselle kilpailukykyisen ja kansainvälisen teknologiateollisuuden ja vankan ICT-osaamisen ansiosta. Suomen menestys teollisen internetin markkinoilla vaatii yliopistojen ja yritysten tiivistä yhteistyötä.

Aalto-yliopisto järjestää tiistaina 16. kesäkuuta Teollinen Internet -seminaarin yrityksille ja yhteistyökumppaneille Otaniemessä. Tervetuloa keskustelemaan, miten voimme kehittää yliopiston ja teollisuuden vuoropuhelua ja kuulemaan Aalto-yliopiston professoreiden ja tutkijoiden ajatuksia.

Ohjelma ja ilmoittautuminen seminaariin

Lisätietoa: